Asertywność dla zaawansowanych – dla tych, którzy potrzebują zmian

Uczestnicy: Szkolenie polecamy wszystkim pracownikom, a szczególnie tym, którzy mają trudność z obroną swoich praw w relacjach z innymi, staniem przy swoim stanowisku w sytuacji wywierania presji czy subiektywne poczucie bycia wykorzystywanymi przez innych itp. Umiejętności asertywnego zachowania są szczególnie przydatne ludziom koordynującym pracę zespołu, w którym konieczne jest godzenie różnych partykularnych interesów. Zawartość treściowa:

Obrona własnych praw w sytuacjach społecznych,
Podejmowanie inicjatywy, gdy jesteśmy przekonani o słuszności naszych racji i wadze problemu (w dyskusji, podczas narad itp.),
Nieinwazyjne krytykowanie innych (w tym ocenianie pracowników),
Reagowanie na krytykę i pochwałę,
Wyrażanie pozytywnych i negatywnych uczuć (zadowolenia i niezadowolenia),
Dokonywanie wyboru – zgadzanie się lub odmawianie,
Otwarte stawianie i egzekwowanie wymagań,
Jednoznaczne i nieinwazyjne przeciwstawianie się sytuacji wywierania presji.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Oferta dla biznesu. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.