Oswoić stres, wzmocnić siebie – program dla pracujących ponad miarę

Uczestnicy: osoby chcące nabyć i doskonalić umiejętności związane z profesjonalną sprzedażą przez telefon. Zawartość treściowa:
Analiza specyfiki rozmowy telefonicznej,
Ćwiczenie kompetencji osobistych i interpersonalnych koniecznych do prowadzenia telemarketingu (praca z głosem, język i słownictwo, podstawowe narzędzia komunikacji interpersonalnej),
Radzenie sobie z napięciem, emocjami i stresem w trakcie rozmowy i poza nią,
Klient – poznać, zrozumieć i dopasować swoje zachowanie; sytuacje trudne,
Przygotowanie rozmowy telefonicznej,
Techniki prowadzenia rozmowy telefonicznej(podstawowe zasady prezentacji siebie i produktu, skrypty różnych faz rozmów, zarządzanie czasem rozmowy, zastrzeżenia i obiekcje, analiza możliwych błędów prowadzenia sprzedażowej rozmowy telefonicznej),
Savoir-vivre rozmowy telefonicznej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Oferta dla biznesu. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.